FAQ
-
Jakie formalności trzeba spełnić, aby otrzymać pożyczkę w Premium Pożyczki S.A.?
Aby otrzymać pożyczkę gotówkową należy spełnić wszystkie z poniższych warunków:
- ukończone 18 lat,
- stałe źródło dochodu,
- aktualny numer telefonu,
- wyrażenie zgody na weryfikację w bazach,
- pozytywna ocena zdolności kredytowej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego oraz ważnego dowodu osobistego,
- miejsce zamieszkania na obszarze działania Premium Pożyczki.
Jeżeli z uwagi na kwotę zawieranej umowy będzie wymagane potwierdzenie osiąganych dochodów, Przedstawiciel Premium Pożyczki poinformuje jakie dokumenty należy uzupełnić.
-
Jak skontaktować się z Przedstawicielem Premium Pożyczki S.A.?
Poniżej wskazujemy trzy możliwości:
- Telefonicznie, dzwoniąc na infolinię pod numer 61 623 34 44.
- Poprzez wiadomość sms o treści POŻYCZKA pod numer 605 052 769, po wysłaniu wiadomości należy oczekiwać na kontakt ze strony Przedstawiciela Finansowego.
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy w zakładce kontakt, po uzupełnieniu i wysłaniu zgłoszenia należy oczekiwać na kontakt ze strony Przedstawiciela Finansowego.
-
Na jakich terenach funkcjonuje Premium Pożyczki S.A.??
Województwa: kujawsko-pomorskie, lubuskie, mazowieckie, pomorskie, warmińsko-mazurskie oraz wielkopolskie.
-
Czy osoby zadłużone również mają szansę na otrzymanie pożyczki w Premium Pożyczki S.A. ?
Tak, ale decyzja o przyznaniu pożyczki podejmowana jest na podstawie indywidualnej oceny zdolności kredytowej Klienta.
-
Czy istnieją dodatkowe ukryte koszty w Premium Pożyczki S.A.?
Nie, wszystkie koszty są wskazane w umowie pożyczkowej.
Zależy nam, aby Klienci świadomie korzystali z naszej oferty, a umowa była dla nich przejrzystym dokumentem. -
Czy można odstąpić od umowy pożyczkowej?
Należy niezwłocznie powiadomić o tym centralę Premium Pożyczki, telefonicznie pod numerem 61 623 34 44 lub wysyłając wiadomość SMS pod numer 605 052 769.
-
Co zrobić, jeżeli Przedstawiciel nie zjawił się po odbiór raty?
Należy niezwłocznie powiadomić o tym centralę Premium Pożyczki, telefonicznie pod numerem 61 623 34 44 lub wysyłając wiadomość SMS pod numer 605 052 769.
-
Jak powinny być dokumentowane wpłaty na poczet spłaty pożyczki?
Dowodem potwierdzającym wpłatę gotówkową jest wpis dokonany w Karcie Spłat Klienta lub pokwitowanie, które zawiera następujące informacje: datę wpłaty, kwotę wpłaty oraz czytelny podpis odbierającego gotówkę Przedstawiciela Finansowego albo potwierdzenie wykonania przelewu z rachunku bankowego.
-
Czy oprócz Karty Spłat Klienta otrzymam informację o zaksięgowanych wpłatach?
Tak, po każdej dokonanej wpłacie wysyłana jest wiadomość SMS oraz raz w miesiącu z podsumowaniem wpłat. Wiadomość wysyłana jest automatycznie pod wskazany w umowie pożyczkowej numer telefonu.