1. Jakie formalności trzeba spełnić, aby otrzymać pożyczkę w Premium Pożyczki S.A. ?

Firma oferuje produkt Gotówkowy, od 300 – 6000 złotych zawierana na 18, 25, 35, 44, 52, 62 tygodnie. Do kwoty 800 zł potrzebny jest nam jedynie dowód osobisty i jego kserokopia. Powyżej kwoty 800 złotych potrzebny nam jest jakikolwiek dokument, który umożliwi wykazanie Państwa dochodów.
Aby uzyskać dodatkowe informację zadzwoń na naszą infolinię 61 62 33 444 lub wyślij SMS o treści “POZYCZKA” pod numer 605 052 769


2. Jak skontaktować się z doradcą Premium Pożyczki S.A.?

Skontaktować się z doradcą w sprawie zawarcia umowy pożyczki lub zapytaniem można w kilka sposobów.
A. Zadzwonić na infolinię na numer 61 62 33 4444
B. Wysłać sms o treści „POZYCZKA” pod numer 605 052 769
C. Wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie

http://premium-pozyczki.pl/kontakt/

D. Napisać do nas na Facebook

https://www.facebook.com/premium.pozyczki


3. Na jakich terenach funkcjonuje Premium Pożyczki S.A. ?

Obsługujemy teren Wielkopolski, jednak swoim zasięgiem zaczynamy obejmować województwo Zachodnio-Pomorskie oraz Lubuskiego.


4. Czy osoby zadłużone również mają szansę na otrzymanie pożyczki w Premium Pożyczki S.A. ?

Nasza firma nie dyskryminuje Klientów, którzy w przeszłości mieli problemy finansowe. Tak firma Premium Pożyczki S.A. również udziela pożyczek Klientom, którzy mieli problemy z płatnościami.


5. Czy istnieją dodatkowe ukryte koszty w Premium Pożyczki S.A.?

Nie. Nasze umowy są skonstruowane w bardzo przejrzysty sposób. Klient jest informowany o kosztach pożyczki jeszcze przed spotkaniem finalnym, podpisującym mowę. Potencjalny klient może również zapytać o wszystkie koszty naszych doradców na infolinii. Firma Premium Pożyczki S.A. ceni sobie rzetelność oraz uczciwość wobec klienta.


6. Czy można odstąpić od umowy o pożyczkę?

Tak, zgodnie z regulaminem umowy Klient ma prawo odstąpić od podpisanej umowy w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Formularz odstąpienia od umowy jest załączony do umowy.


7. Dlaczego pożyczki „pozabankowe” są droższe?

Zwiększone koszty pożyczki są spowodowane większymi kosztami, jakie ponosi firma w trakcie trwania pożyczki. Koszty wynikają ze zwiększonej pracy naszej centrali oraz doradców, którzy obsługują Państwa w Waszych domach.
Nie są to żadne ukryte koszty, czy ogromne oprocentowanie. Jest to zwiększona praca człowieka, więc i koszt firmy.


8. Co zrobić, jeżeli Przedstawiciel nie zjawił się po odbiór raty?

Jeżeli Przedstawiciel nie zjawił się po odbiór raty proszę niezwłocznie powiadomić o tym fakcie centralę firmy pod numerem 61 62 33 444 lub 605 052 769.


9. Jak powinna być prowadzona Karta Spłat Klienta (Książeczka spłat)?

Warto pamiętać, że Karta Spłat Klienta to Państwa jedyny dowód wpłaty! Przy każdej wpłacie MUSI być wpisana data, kwota, saldo oraz CZYTELNY podpis przedstawiciela.


10. Czy oprócz Karty Spłat Klienta otrzymam informację o zaksięgowanych wpłatach?

Tak, otrzymacie Państwo SMS raz w miesiącu podsumowujący wpłaty tygodniowe. SMS jest wysyłany automatycznie na numer podany przy podpisywaniu umowy.